1 2 3 45
 
  • DropMail

    TARGETS

  • Sampling

    TARGETS

  • HangDoor

    TARGETS

  • DoorDrop

    TARGETS

  • DirectMail

    TARGETS

Sampling

Samplingul este activitatea de marketing direct, respectiv BTL (below-the-line communication), prin care producatorul da ocazia consumatorilor sa incerce gratuit un produs. Aceasta activitate sustine in mod obisnuit campaniile de lansare si se desfasoara in acele locuri unde contactul se face nemijlocit cu consumatorul - indeosebi formele de comert/retail - magazine, supermarketuri, farmacii, cinematografe, baruri, parcuri, stradal in punctele de mare trafic etc. sau prin intermediul publicatiilor care agreeaza inserarea mostrelor.
Samplingul se face prin intermediul unor echipe de promoteri sau hostesse, in general tineri care sunt instruiti sa promoveze respectivul produs in spiritul campaniei din care face parte si sa antreneze consumatorii in joc. Nu se exclud activitatile de entertaining, de exemplu in baruri se organizeaza concursuri sau diferite activitati de divertisment prin care consumatorii fac cunostinta cu spiritul marcii si noul produs. Rolul samplingului este sa aduca produsul in prim-plan, mai ales atributele fizice (gust, forma, culoare, miros etc.) astfel promoterii vor incuraja consumatorii sa atinga produsul si/sau sa deguste, vor oferi informatii sau premii, brosuri/pliante sau alte materiale promotionale.

Tot promoterii pe care agentia noastra ii pune la dispozitie pot realiza un raport zilnic despre: - vanzarile realizate;
- consumul de produse destinate testarii sau degustarii;
- parerea consumatorilor cu privire la produsele promovate;
- opinii si sugesii ale clientilor.

Noi va putem concepe si implementa actiuni promotionale la nivel local (stradal, diverse locatii, cutii postale), va obtinem autorizatiile necesare, va monitorizam si evaluam campania, concepem si executam materiale promotionale, stand, realizam si personalizam costumatii/echipamente.
Campanile publicitare pentru servicii sau produse de larg consum sunt sustinute de campanii tip BTL (sampling, degustari, prezentari, etc) in magazine, locuri publice, birouri, pentru a familiariza in mod direct publicul larg cu gama de produse promovata. Aceste tehnici de marketing sunt utilizate de toate marile companii care au contact direct cu consumatorul final, pentru a-si promova, consolida sau innoi pozitia pe piata, imaginea, marca si notorietatea. O campanie de sampling bine realizata aduce rezultate notabile companiei si fixeaza produsul sau serviciul mai usor in constiinta cumparatorului, iar costurile de realizare sunt cu mult mai mici decat cele pentru o productie complexa tip ATL.
Acest tip de serviciu este sustinut de echipele noastre de promoteri care îi oferă consumatorului informatii despre calitatile produsului si posibilitatea de a-l testa gratuit ceea ce influenteaza in mare masura decizia de cumparare.

Strategie de promovare

Sampling-ul este activitatea de promovare realizata de catre persoane pregatite si instruite in acest sens, numite promoteri.
Acestia prezinta consumatorilor cu care interactioneaza caracteristicile produsului promovat si invita clientul sa deguste(sau sa asiste la o demonstratie in cazul produselor necomestibile). Degustarea produselor(demonstratia) creste probabilitatea ca produsul sa fie cumparat pe loc si clientul sa devina fidel pe viitor. Promoterii nostri sunt instruiti in cadrul unui program personalizat pentru fiecare proiect ce urmeaza a fi implementat, asa incat la momentul inceperii campaniei de promovare acestia cunosc toate detaliile despre produsul tau, sunt informati despre brand si companie si se disting de restul promoterilor prin atitudine si siguranta de sine, dezvaluite de un zambet larg si de modul in care vorbesc despre produsul tau.

Servicii

Drop mail

Serviciu aditional din sfera marketingului direct, care prin distributia de materiale neadresate vine in intampinarea cerintelor agentilor de publicitate si a marilor companii.

mai multe
 

hang door

Sistemul Hang Door, adica sistemul de publicitate pe clanta usilor, este o metoda revolutionara, care asigura intrarea reclamelor in apartamentul posibililor clienti.

mai multe
 

direct mail

Direct Mailing-ul reprezinta o forma de marketing direct ce consta in trimiterea prin intermediul postei sau a seviciilor de curierat rapid a unor invitatii, oferte de servicii si produse sau materiale
promotionale.

mai multe
 

sampling

Samplingul este activitatea de marketing direct, respectiv BTL (below-the-line communication), prin care producatorul da ocazia consumatorilor sa incerce gratuit un produs.

mai multe