1 2 3 45
 
  • DropMail

    TARGETS

  • Sampling

    TARGETS

  • HangDoor

    TARGETS

  • DoorDrop

    TARGETS

  • DirectMail

    TARGETS

Hostess

Hostess - fata sau baiat cu un aspect atragator si un IQ destul de ridicat. De regula, o "hostess" trebuie sa intretina atmosfera in cadrul unor petreceri particulare organizate de diferite firme sau al unor conferinte de presa la care vin invitati speciali.

Promoter - trebuie sa indeplineasca aceleasi conditii, cu diferenta ca el trebuie sa stie sa intretina o discutie cu persoane apartinand celor mai diverse medii sociale. Ei sunt implicati in activitati promotionale (sampling, impartirea "fluturasilor", degustari de produse etc.).

Hostess
Activitatea de hostess este realizata atat de catre fete cat si de catre baieti, care au menirea de a interactiona cu invitatii, vizitatorii unui eveniment (târg, expozitie, concert, lansare produs). Persoanele care practică acest job au un aspect fizic plăcut, sunt zâmbitoare, întretin buna desfăsurare a evenimentului si sunt capabile să ofere informatii sau să poarte o conversatie în limbă romană, engleză în funtie de cerintele clientului.

Hostessele au următoarele atributii:
• întâmpinarea clientilor
• buna desfăsurare a procesului de înregistrare al clientilor si însotirea lor la locurile rezervate
• atragerea de vizitatori în stand (la târguri, expozitii)
• servirea invitatilor cu băuturi, gustări
• oferirea de informatii pentru clienti / vizitatori / invitati
• distribuirea materialelor publicitare
• prezentarea produselor
• promovarea produselor sau serviciilor
• promovarea imaginii firmei
• stimularea vanzarilor
• întretinerea atmosferei
• cunosterea a cel putin o limba straina

In prezent detinem un portofoliu de hostess, pe care il actualizam in mod constant pentru a veni in intampinarea cerintelor tuturor clientilor nostrii.
Acest tip de serviciu este sustinut de echipele noastre de promoteri care îi oferă consumatorului informatii despre calitatile produsului si posibilitatea de a-l testa gratuit ceea ce influenteaza in mare masura decizia de cumparare.

Strategie de promovare

• pentru promovarea produsului, dupa standardele noastre, promoterii sunt bine instruiti trecand printr-un training si o preselectie.
• promoterul bine instruit dupa training va avea responsabilitatea de a expune toate calitatile produsului prin speech-uri concepute in perioada de training.
• Pe durata campaniei supervizorii au responsabilitatea de a aproviziona promoterii cu produse (materiale promotionale), de supraveghere a campaniei si binenteles sa realizeze raportul analizei de vanzari post campanie.

Servicii

Drop mail

Serviciu aditional din sfera marketingului direct, care prin distributia de materiale neadresate vine in intampinarea cerintelor agentilor de publicitate si a marilor companii.

mai multe
 

hang door

Sistemul Hang Door, adica sistemul de publicitate pe clanta usilor, este o metoda revolutionara, care asigura intrarea reclamelor in apartamentul posibililor clienti.

mai multe
 

direct mail

Direct Mailing-ul reprezinta o forma de marketing direct ce consta in trimiterea prin intermediul postei sau a seviciilor de curierat rapid a unor invitatii, oferte de servicii si produse sau materiale
promotionale.

mai multe
 

sampling

Samplingul este activitatea de marketing direct, respectiv BTL (below-the-line communication), prin care producatorul da ocazia consumatorilor sa incerce gratuit un produs.

mai multe