1 2 3 45
 
  • DropMail

    TARGETS

  • Sampling

    TARGETS

  • HangDoor

    TARGETS

  • DoorDrop

    TARGETS

  • DirectMail

    TARGETS

Drop Mail

Drop-mail-ul sau distributia de pliante sau mostre in cutiile postale este metoda de promovare preferata a clientilor nostri tocmai pentru costurile relativ reduse pe care le implica in raport cu impactul puternic inregistrat asupa potentialilor consumatori. In acest sens, mailEXPRES si-a consolidat echipe de colaboratori profesionisti si loiali, echipe permanent coordonate si supervizate pentru a ne asigura ca mesajul dvs. ajunge nealterat la publicul larg.
Impreuna cu aceste echipe, mailEXPRES garanteaza pentru eficienta campaniei dvs. publicitare.

Ce ne deosebeste de ceilalti?
• Acoperire 100% la nivelul orasului;
• Retea proprie specializata in DM;
• Transportul materialelor pe locatii;
• Implementare in 24 ore;
• Distributie targetata;
• Supervizare dubla
• Status zilnic;
• Raportare detaliata si centralizata;
• Auditarea distributiei

Preturile de livrare pentru serviciul Drop Mail variaza.
Costurile efective pentru acest serviciu va pot fi oferite in termen de o zi lucratoare de la data solicitarii cotatiei.

Servicii

Drop mail

Serviciu aditional din sfera marketingului direct, care prin distributia de materiale neadresate vine in intampinarea cerintelor agentilor de publicitate si a marilor companii.

mai multe
 

hang door

Sistemul Hang Door, adica sistemul de publicitate pe clanta usilor, este o metoda revolutionara, care asigura intrarea reclamelor in apartamentul posibililor clienti.

mai multe
 

direct mail

Direct Mailing-ul reprezinta o forma de marketing direct ce consta in trimiterea prin intermediul postei sau a seviciilor de curierat rapid a unor invitatii, oferte de servicii si produse sau materiale
promotionale.

mai multe
 

sampling

Samplingul este activitatea de marketing direct, respectiv BTL (below-the-line communication), prin care producatorul da ocazia consumatorilor sa incerce gratuit un produs.

mai multe